onsdag 24 mars 2010

Raka benen, elr inte?

När jag stod och duschade så började jag tänka på vrf vi tjejer rakar benen. Elr kanske inte bara tjejer, det finns ju killar också. Men dom kanske är fotomodeller, bögar elr bara inte gillar håriga ben .. Ja men jag menar tjejer i detta fallet.
Vrf rakar vi benen?
Visst man kanske inte vill vara hårig och så, men på vintern gör det ju inget. Jag ska nog sluta raka benen! elr det har jag typ gjort >__< gör det kanske en gång i veckan för er som är intresserade ;O
Men jag tänkte lite över för- och nackdelar med att inte raka benen, så här kommer en liten lista:

Fördelar:
  • Det går snabbare att duscha (Y)
  • Varmt om benen
  • Om man har tillräckligt långt så kan man ju fläta de ^^

Nackdelar:
  • Du är inte så sexig i kjol längre
  • Ingen kille vill peta på dina ben, elr kanske desperata killar
  • Det kan stickas lite om du inte har på dig byxor när du sover

Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall