måndag 22 mars 2010

Vilka internet sidor är säkra egentligen?

Som ni nog märkte så tog jag en liten "pause". Jag behövde lite tid att tänka för mig själv och det betyder att jag inte hade så mkt att skriva här. Men nu är jag tillbaks, och ja jag är tillbaks helt enkelt.

Men som vanligt så gick jag in på Aftonbladet.se och stötte på något intressant. Elr så intressant är det inte.
Det handlade om vilka sidor som är farliga för barn. Och jag håller inte med om de listorna som de hade gjort.
Och så här såg listorna ut:




Jag tänker inte snacka om alla saker här men lite saker som jag blev fundersam över var just de som står på Godkända.
Lunarstorm, vad gör den sidan på godkända? Det finns folk därifrån som blivit våldtagna och jag har för mig att en blev mördad?
Aja as länge sen man hängde på den sidan. Och då hade man typ varje dag massa peddos som skrev till en.


0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall