tisdag 22 juni 2010

Nya sättet att stoppa våldtäkter ... ?

Har ni hört om den nya "uppfinningen", Rape-axe
Det är en taggig kondom som ska stoppa våldtäkter. Min första tanke när jag läste detta var hur fan ska den stoppa våldtäkter? ska man kasta den på våldtäkts männen elr vadå?
Ne, tydligen så ska man sätta in den som en tampong och sen får man la gå runt och vänta på att våldtäkts mannen ska komma. Ja man kan ju gå in på kamrat.com och skriva trääääffas? (a)(a).
Då lär man få en våldtäkts man


Men det är inte det konstiga.
"När den väl har fastnat kan kondomen bara tas bort av läkare."
Så det betyder att man måste gå runt med en främmande man i sig? elr måste man ha en läkare med sig 24/7?
Det låter inte så bra, iofs får våldtäkts mannen ont men tjejen får ju gå runt med honom i henne's tralalala. 




Ja så här ser den då ut.

Jag tkr att detta är världens sämsta idé. Nu tänker ju många, hur ska man då stoppa våldtäkter?
Jo man går runt med parfym i väskan, så när någon är lite väl på en så sprutar man parfym i ögonen. Sen kan man ju alltid använda självförsvar.
Jag kör alltid på den här ifall nåt skulle hända, först sparkar du honom i skrevet sen drar du honom i håret och voilá han ligger ner.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kanske inte tänkte på det att den kanske inte sitter fast i fittan?

PangPang sa...

Kanske är ett så stort ord ;) men ofc har jag ju tänkt på det (:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall