onsdag 23 juni 2010

Muskler, sexigt or not?

Så här beskriver de flesta en sexig kille;
Stylat hår, fina ögon, fin häck, sex-pack, muskler.

Hmm vrf tar jag upp det här? jo, jag kan inte förstå hur man kan tycka att en kille med 6-pack och muskler är sexig. Jag satt och tittade på massa bilder på bdb och såg en bild på en kille med stora muskler, såklart så var bilden kommenterad utav tjejer, "sexigt".
Själv tyckte jag att han såg ut som en uppblåst pingvin, men är verkligen muskler så sexigt?!

Men här får ni minitips hur man gör för att få snygga magmuskler! ;)
Elr så kan ni titta Dagens länk

STEG1

STEG2





2 kommentarer:

CherryCheek sa...

Nä, jag tycker inte det är snyggt med sexpack på killar. Eller ja, hellre ett sexpack än en stor, fet ölmage förstås.

Men snyggast är normal kroppsbyggnad, med lite armmuskler typ. Lite!

PangPang sa...

precis, normal kroppsbyggnad är fint! (:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall