torsdag 24 juni 2010

Michael Jackson, still alive?

För ett år sedan dog Michael Jackson men folk har fortfarande inte släppt honom. Det finns flera sidor där dom visar upp "bevis" på att Michael lever. Ja elr vad de tror är bevis. (titta Dagens länk)
Men vrf skulle Michael fejka sin egna död?

- Han ville tjäna mer pengar
- Han orkade inte med mer saker
- Han blev psykisk sjuk och bor nu på ett Mentalsjukhus
- Han våldtog grannens hund Kurt

Ja där är några anledningar till vrf han skulle fejka sin egna död. Jag kan faktiskt erkänna att jag trodde att han fejkade sin död, att han skulle dyka upp på sin konsert "This is it".
Det skulle vara häftigt.

Hmm, jag  borde göra en sån konsert. Då kanske Olof Palme dyker upp!

Källa

Ett test, Vem är det på bilden?


Dagens länk

4 kommentarer:

Ferhat - Studerar till sjuksköterska sa...

Det var jag som var med i inslaget, som jag sa så tror jag att han fejkade pga att han hade så stort press och att han ville leva som en vanlig människa och var därför tvungen att fejka

PangPang sa...

Haha ja det såg jag :D
Det skulle vara jätte kul om du tog fram riktigt bra bevis om att den här Dave Dave är Michael jackson. Alltså lite mer än ögonen typ.

Daniel sa...

Han har väl ändå varit psykiskt sjuk i många år? =) Jag har mer varit förvånad att han har överlevt så länge som han faktiskt gjorde med tanke på att varken psyke eller kropp var på topp där.

Finns ju folk som påstår att både Elvis och 2Pac lever med. Sådana myter uppstår ju alltid när en riktigt stor person går bort.

Anonym sa...

det där är Megan Fox på bilden, det ser man tydligt på hennes armtatuering som föreställer Marilyn Monroe :P

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall