måndag 21 juni 2010

Hatar Måndagar!

Jag hatar verkligen Måndagar, vet inte hur många gånger jag sagt det men Måndagar borde avskaffas! Tror ni att Victoria och Daniel skulle fixa det om jag gav dom en liten papperslapp där det står hur onödigt deras bröllop var?
Hmm, det tror inte jag.

Men iaf, vad är dåligt med den här Måndagen? jo här kommer en lista på vrf;

- Det är kallt ute
- Måndagar är allmänt tråkiga
- Det finns inget bra på TV
- Jag har huvudvärk
- Någon jävel står ute och sågar -.-

Det var lite saker vrf jag hatar Måndagar just idag, men det finns alltid något bra så här får ni en lista på det också; Guud vad generös jag är av mig


- Jag har fått mitt efter längtade bankkort! Nu måste jag bara ta ett fint kort till mitt leg -.-
- Jag har blivit förälskad i en bloggare + en låt <3
Tyvärr så verkar inte bloggaren vara aktiv, men aja Dagens länk finns han på

Visst är det lite vackert? ;)


0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall