söndag 20 juni 2010

Tips, hämnas på exet!


Nu när det är så mkt prat om det nygifta paret eeeh ja Victoria och Daniel, ifall ni har missat det. Så tänkte jag ger er lite tips idag, vissa har jag läst på aftonbladet.se och andra har jag utfört själv elr funderat på.
Att gifta sig är en stor sak, man lovar varandra att alltid vara trogen och hjälpa till i nöd och lust. Men ibland inser man att vigseln var ett misstag så man är otrogen, börjar supa, blir bög elr helt enkelt skiljer sig.
Så är här kommer lite tips om hur du kan hämnas på ditt ex!

- Släng ut alla kläder som tillhör ditt ex. Om ni varit sambos och han håller på att flytta ut.
- Kissa i han's/henne's rakvatten / parfym flaska.
- Häll cement i ditt ex's skor, funkar lika bra med hårgele.
- Skicka ett brev till honom/henne att du har hiv, klamydia elr något liknande. Även att du inte har det
- Bli snyggare elr het. Det är också ett sätt att hämnas, för då vill exet ha tillbaks dig men då är du jävlig och säger nej
- Ligg, strula, håll på, bli tsm med han's/henne's kompis. Elakt, men det funkar


Källa


Jag känner mig lite osäker på vilka som läser min blogg, läser killar också den här? det känns lite som att det är riktat till tjejer.
Men det är inte olagligt att fråga om saker, som ni vill ha tips på elr säg något som ni vill såga.

För alla tur duvor, Dagens länk är ägnad åt er

Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall