måndag 24 maj 2010

Ipren Pangis

Satt just och tittade igenom om det hade hänt nåt nytt i aftonbladet. Men det hade de inte, bara massa fett och mord som vanligt.
Men sen stod det lite om att huvudvärkstabletterna inte funkar utan att man får ondare av dom. Det är faktiskt ingen nyhet, jag tror att de flesta redan vet det. Elr märkt det.
En huvudvärkstablett som inte funkar på mig iaf är alvedon.

Kommer ni ihåg Ipren mannen? Det var längesen man såg honom på tv.
Jag skulle vilja träffa honom för att jag har funderat på saker om honom;

- Hur gammal är han? Han ser ut som en för vuxen kort 12 åring.
- Är det inte varmt att gå i tjocka kläder hela tiden?
- Hur lång är han?
- Hur låter han's röst egentligen?

Ja Ipren mannen är en liten skum filur, undra om jag skulle kunna jobba som honom? Den nya Ipren mannen kvinnan



Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall