söndag 23 maj 2010

En vanlig söndag i Pangis liv

Jag hatar verkligen söndagar. Det finns inget att göra och sen gör jag samma sak varje söndag.
Jag går upp, tar något att dricka, ser på film, ser på film, ser på film, duschar, ser på film och sen går jag och lägger mig. Haha nej där ljög jag allt. Men det känns som om det är de enda jag gör på söndagar.

För er som är intresserade av mitt liv så sitter jag just nu och övar till datakunskaps prov som jag har imorn. Det handlar om Excel, fråga inte vad det är för det vet jag inte själv. Har en stor känsla av att jag får IG elr G
Men nu ska jag öva nån timme till sen ska jag sova, och med det menar jag att jag ska se på film <3


En vanlig söndag i Pangis liv




Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall