tisdag 25 maj 2010

Rätten att dö ..

Om ni vet vem "Kim" är så har ni nog läst rätten att dö i aftonbladet. Jag tror att det var igår som man fick reda på henne's riktiga namn, Candrah Löfgren.
Hon var totalt förlamad, och jag beundrar henne för att hon varit så stark. Om jag skulle varit förlamad så skulle jag inte viljat leva. Jag skulle nog inte ens försöka. Så jag beundrar henne för det.
Men det är så sjukt. Om man är sjuk och inte kan bli frisk igen elr vad man säger så borde man ha rätt till att dö.


Om ni är mer nyfikna på Candrah så får ni titta dagens länk.




Folk dör hela tiden känns det som just nu. Och igår dog Slipknot's basist Paul Gray.
Han hittades död på ett hotell och orsaken till att han dog är fortfarande oklart. Så till minne av Paul Gray så får ni en bild på honom. 





R.I.P Paul Gray

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall