fredag 30 april 2010

Pangis sågar; Kissie

Sverige's största blogg heter Kissie.se. Och är skapad av Alexandra Nilsson elr rättare sagt, Kissie. Jag har läst henne's blogg ett tag elr jag läste den. Har faktiskt börjat tröttna på henne och vet att det finns fler som har tröttnat på henne och en del hatar henne faktiskt.
Men de sakerna jag stör mig på är;


- Kissie skriver typ samma saker hela tiden, "krogen med kompisarna", "hämta ut paket", "vart är jag på väg den här gången? ;)". Ja ni fattar.
- Kissie visar gärna så mkt om sin kropp som möjligt, och skulle passa som en strippa.
- Hon skryter om sina pengar och hur känd hon är.
- Hon snackar hela tiden om hur läsarna har gjort henne "rik".
- Och tyvärr så ser hon ut som en Blåsfisk


Vem är vem?!

Undra om henne's föräldrar är stolta?
"Min dotter är Sverige's största och mest hatade fjortis bloggare! wiieeee"

Men helt seriöst är jag ganska trött på Kissie så jag funderar på en tävling för alla bloggare. 
Vem kan slå kissie?
Jag vill att någon annan ska få titlen som Sverige's största blogg. Är du intresserad av att slå Kissie?
Komentera på min blogg, elr skicka ett mail till: PangPangis@hotmail.com
Kommer att skriva lite mer om tävlingen beroende på hur många som är intresserade.


0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall