lördag 1 maj 2010

Efternamn

Läste nyss att Owl City sångaren heter Adam Young. Om ni inte vet vilka Owl City är så säger jag bara, Skit ner er och titta Dagens länk!

Men iaf, jag tkr att det är ganska kul när man har ett efternamn som verkligen betyder nåt. Typ som Young. Men tänk om man är jätte spinkig och heter Stark i efternamn. Det är verkligen ironiskt.
Det är som min idrotts lärare, han heter Mörk i efternamn men han är ljus. I hyn iaf. Är inte riktigt säker på vilken hårfärg han har O__o

Jag vill också ha ett efternamn som betyder något. Elr bara nåt häftigt och ovanligt efternamn. Tyvärr så heter jag Johansson, och det är inte så kul. Men har inte planer på att heta så hela livet så får väl leta upp nån med ett udda efternamn ^^

Och här är en söt cam bild på mig ;O


Har ni något roligt elr ovanligt efternamn?


0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall