söndag 25 april 2010

Att göra slut..

Att göra slut är verkligen en svår sak. Hur gör man slut egentligen? vad ska man säga? hur sårad kommer han/hon bli?
Det är ganska många frågor. Och det finns så många olika sätt att göra slut på. Vissa sätt är bara sorgliga, och vissa är elaka.
Men jag var inne på aftonbladet.se och läste en artikel på vissa sätt att göra slut.
Så här kommer dom;

Skyll på politiken
Ja, asså man skyller på den andres politiska åsikter. T.ex. Jag röstar på Socialdemokraterna, och du på Piratpartiet. Det är bara så efterblivet. Jag gör slut!


Giraffsättet
Helt klart det bästa sättet, ja elr iaf roligaste.
Man ger ingen förklaring till vrf man gjort slut, men i brevet så ritar man en giraff.

Skyll på den andra
Ett klassiskt sätt, men det funkar. Man skyller på den andra och han's/henne's brister. Lite elakt egentligen.

Låt hunden stå för ansvaret
Säg att hunden hatar han/henne. Väldigt lamt sätt, tkr jag iaf.

Mobiltricket
Man glömmer stänga av mobil när man går in i duschen och har en naken bild på sitt ex. Då får man sin partner att göra slut. Elr så förlåter din partner dig.
Detta är ingen sak jag rekommenderar direkt.

Kontaktannonsen
Man lägger in en kontakt annons om att man gör slut helt enkelt. Jag tkr att om man gör det så skämmer man ut både sig och sin partner, elr ja den som var partnern.

Men sen har jag kommit på en egen. Vet inte om den funkar så bra, men ni får väl testa.
Jag kallar den för:  Förslaget. Och ja vad kan det vara då? Jo när man gör slut så ger man förslag på någon annan. Ehm, dålig förklaring men här kommer ett exempel.
T.ex. Jag gör slut med dig, men du kan ju satsa på min granne. Han/hon är skit snygg och singel!


Källa


Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall