tisdag 2 februari 2010

Tips, happiness


Om saker som gör dig glad/lycklig!


Jag gymmar varje måndag och torsdag, och på gymmet är alltid radion på, elr nästan iaf. Nån gång när jag varit där har den faktiskt inte varit på O__O
Men iaf, förra måndagen berättade dom på radiom om saker som gjorde att man blev lycklig/glad. Ja nu tänker ni typ pizza och godis men jag menar saker man gör och blir omedvetet glad/lycklig av. Alltså sånt här med endorfiner?!
Aja, jag kanske skulle lyssnat lite mer på lektionerna O__o
Men iaf, här kommer en lista på lite saker som frigör de här endorfinerna och gör så att man blir glad/lycklig. Elr nåt sånt?

1. Ut och gå! - Jag kan erkänna att jag inte blir så glad av att ut och gå, inte i detta vädret iaf O__o men väldigt bra om man har massa saker som man grubblar över ^^

2. Sex - jo jag fattar vrf detta är med :O

3. Dansa

4. Massage

5. Yoga - man blir faktiskt väldigt avslappnad av det, och glad. Om du inte har testat så borde du faktiskt göra det! ^^ man behöver inte gå nån dyr yoga kurs, det finns faktiskt filmer om yoga och hemsidor.
Jag lägger ut en länk under "Dagens länk" om en yoga sida


Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall