lördag 30 januari 2010

dåliga filmer!

Hur många gånger jag än tittar igenom mina filmer på datan så hittar jag inte någon bra. Det lär ju inte precis hoppa upp nån bara så där.
Det är lite tråkigt, ensam en lördags kväll, inget kul på tv och bara dåliga filmer på datan. Elr jag har ju några bra filmer men man har ju sett dom typ 7 000 gånger så man har ju slutat skratta åt dom.

Vrf kommer det inga bra filmer? förra året kom det massa filmer som man ville se men nu kommer det inga. Och om det kommer några så är de ganska tråkiga och för långa.
Kan de inte komma någon bra film snart? Typ en film som har allt bra, skräck, komedi, äventyr, inte är så lång, har några lika bra uppföljare. Haha men det kan jag fortsätta drömma om ^^

Och apro på att det är snö ute, jag har gjort en ny header men är inte så nöjd med den så jag lägger upp den på bdb så får ni titta, och helst säga vad ni tycker ^^

Gå in på "Dagens länk" för att komma till min bdb och se den nya bilden (:


Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall