torsdag 4 februari 2010

bad day

Idag har jag verkligen en dålig dag, det börjar med att min plattång krånglar på morgonen. Den höjs, sänks, stängs av, av sig själv O__o Min plattång är verkligen ond! >__<
Efter att man har krånglat med plattången så missar man bussen för att den är för tidig så man får springa efter den och helt plötsligt tappar man andan -.- Inte bra att springa när man är förkyld >__<
Men jag fick den den andra bussen som går på morgonen, men den åker inte förbi Brinell så jag får gå typ 10/15 minuter ^^ men på den andra bussen satt ju två fjortisar och sparkade på mitt säte -.-

Aja, bad days! Från och med nu hatar jag Torsdagar O__O
Jo jag vet att detta var tråkigt, men det är väl bra om jag är lite social på bloggen ?

ses folket


Dagens länk
Sa att den var ond! :O

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall