måndag 8 februari 2010

Hippie mössor till skinhead!

Vet att man inte ska peka ut folk och så, men seriöst skinheads är läskiga O__o
Dom förföljer mig överallt, typ som den där filmen "valentine's day". Tänk om alla i den filmen var skinheads O__o hahaha.

Nej men, när jag var på väg till bussen från gymmet idag gick jag förbi en bil och i bilen satt det typ 3 skinheads och as glodde. Så klart glodde jag tillbaks. Men när jag tittade bort och sen tittade mot dom igen, satt dom där och glodde.
Det låter inte så läskigt, men det var de. Dom gav mig mördar blick...


Jag tkr synd om skinheads, dom lär ju frysa om huvudet när det är så kallt. Jag ska nog sticka mössor till dom, i olika färger och ge till dom. Som "hippie mössor". Haha då borde man ju vara rädd .. Och sen har jag kommit på att nästan alla som går hockey gymnasiet är skinheads. Det är också lite läskigt.
Men jag borde nog inte snacka skit om sånna, dom är ju också människor ..



Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall