torsdag 11 februari 2010

Tips, alla hjärtans dag

Jag har inte haft så mkt att skriva, inte haft så många tankar på sista tiden. Men snart är det Alla hjärtans dag, på söndag tror jag faktiskt att det är. Men jag är inte säker ..
Vad brukar man göra på alla hjärtans dag? Jo jag kommer nog sitta hemma och titta på skräck (Y) Perfekt.



Men för er som har tänkt att köpa något till nån som ni bryr er om så kommer här en del tips på vad ni kan köpa och inte köpa.

Till tjejen
  • Köp inte smink! - det kan tolkas på fel sätt, elr så köper du fel smink.
  • Röda rosor - ja vem gillar inte rosor?
  • Middag - bjud ut på en romantisk middag, det gillar de flesta.
  • Bio
  • Choklad i hjärtformad ask - fast det är endå lite för vanligt tkr jag.
  • Nalle - sån där det står "I love you"
  • Skriv en dikt - något personligt är alltid bra.
Till killen
  • Godis i hjärtformad ask
  • Nalle - där det står "I love you"
  • Ros - elr kan man köpa sånt till killar? O__o
  • Bio
  • Alla hjärtans dag kalsonger - lite tråkigt, men det brukar funka. Killar behöver ju alltid kalsonger.
Till kompisen
  • En gul elr rosa ros - det betyder typ "vän" och "sann vän". Har en kompis lärt mig. Ge inte en röd ros, då kan det tolkas på helt andra sätt.
  • Ett kort - där det står att det är ens bästa kompis ?
  • Godis
Ja det där var mina tips, inte så jätte bra. Men det är ju tanken som räknas när man ger nåt till någon. Om ni tkr att mina tips var dåliga, elr om ni letar efter fler så gå in på "dagens länk".

Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall