söndag 14 februari 2010

wannabe saw filmer.

Idag är det Alla hjärtans dag, och det betyder att jag har tittat på skräck.
Men jo visst, alla hjärtans dag kan vara trevlig, mysig och alllt. Om man har någon som man älskar, och som älskar en lika mkt.
Och om man inte har det så är den här dagen bara onödig, elr för de som precis har avslutnat ett förhållande även att man inte vill de, så är denna dag ett rent helvet typ.
Så jag har blandade tankar om just den här dagen.

Men nog om det, över till skräck filmen!
Idag såg jag The collector, (tryck på filmens namn så kommer du till trailen).
Och jag tyckte att den var ganska bra, lite små rolig. Om ni ser den så kan ni titta lite extra på scenen med katten, den var faktiskt rolig.

Filmen är gjord av samma person som har gjort saw filmerna, så man tänker faktiskt lite på saw när man ser den. Med fällorna och så. Men en annan film som påminner om saw är The box. Fast då är det "spelet" som påminner om saw. Annars tycker jag att det är en dålig blandning av Saw och Deal or no deal.



Dagens länk

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall