fredag 6 november 2009

Vilken är världens bästa låt?

Temat på idol idag var "världens bästa låt", och alla har en låt som de tkr är världens bästa, elr för vissa, flera låtar.
Och världens bästa låt enligt mig är:

Within Temptation - Our solemn hour
Den här låten är den första jag hörde med Within Temptation, jag tror att det var för typ snart 1 år sen? Och jag tror faktiskt att det var Brinhammar som visade mig detta bandet. Det jag gillar med den här låten är att det är metal och ja den är bäst helt enkelt.
Men något som ni nog inte visste om mig är att jag älskar latin. Och i låten sjunger dom Sanctus Espiritus, det är latin för heliga ande. Lite kristet kanske? hur som helst, sån här musik älskar jag <3 ^^

Här är en länk till låten för er som inte har hört den. Det är en trailer på Black symphony, en dvd skiva alltså. Om ni undrar vrf det står lite text i början och så ^^
http://www.youtube.com/watch?v=yCxb8FwhzK8&feature=related

Vilken tkr du är världens bästa låt?

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall