torsdag 5 november 2009

Telia suger :D

Mina gratis sms tog slut här om dagen och på mobilen hade jag 1,77 kr kvar. Och när jag satt på bussen så fick jag såklart ett sms av Tobbe, och jag tänkte "jag har ju faktiskt pengar kvar så kan ju faktiskt svara på det sms'et". Men sen när jag skulle skicka sms'et så gick det inte och även hade det kostat.
Telia hade dragit av pengar även att sms'et inte hade skickats, hur cp't är det på en skala 1 till 10?

Jag sa det till Astrid men hon tyckte inte att det var så farligt. Tänk dig själv om du hamnade mitt ute i öknen och hade slut på gratis sms och så inser du att du har 1 kr kvar så du kan ju skicka ett sms om hjälp. Du skriver sms'et och ska skicka, då står det att sms'et inte går att skicka och du upptäcker att den där kronan helt plötsligt har försvunnit. Och du kan inte ringa till 112 (som är gratis) för dom kan inte hjälpa dig..
Hur bra är det? Telia suger och snor pengar!
Funderade på att ringa till Telia och skälla ut dom, men vågade inte :$ så får väl skicka mail till dom elr nåt O__O
jag ska ha min krona tillbax!!

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall