lördag 10 oktober 2009

Uppdatering om mitt liv senaste tiden, och test

Dagarna går så snabbt men ändå så långsamt, och jag hoppas att dom här 3 åren går väldigt snabbt för just nu vill jag flytta hemifrån med Tobbe. Vi satt och planerade igår vad vi skulle göra och så ^^ Jag gillar att planera framtiden men det är endå ganska läskigt för tänk om han lämnar mig? elr nån av oss dör elr nåt sånt? vad händer då, hela framtiden är ju förstörd. Men hoppas inget händer..

Men mitt liv går väldigt segt fram, min ångest bli värre. Jag får ont i magen när jag äter, jag blir ofta yr och mår illa. Kanske börjar bli sjuk elr så? så det är drf jag inte har skrivit på ett tag.
Och i torsdags färgade jag håret och jag vill ju ha vit lugg och resten brunt men det blev inte så, mitt hår just nu är brun/rött? fast det ser ut som svart ... :/ Och sen har jag några ljusa slingor x'] Så ja jag hatar mitt hår just nu... Har värsta ruffset oxå, tänker inte lägga ut bild men ni får la spana in mitt hår (som jag hatar ännu mer!!). Men jag ska till frisören på Fredag och bleka luggen mer, och jag funderar på att säga att jag tycker at håret blev för mörkt. Det blev det ju. Jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår nu.

Vill du se om du är en shopaholic? elr vill du kanske veta om du har tvångstankar gå då in på
http://www.psykologitest.se/ta_ett_test.php
och gör testen!
Själv så har jag panikångest och tvångstankar x']

Sayonara people, (for the moment) (:

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall