söndag 4 oktober 2009

Vem skulle jag skicka till helvetet?

Jag har precis tittat på "Drag me to hell" och tydligen så ska det vara en skräck film, jag kan inte hålla med om det. Efter att jag hade tittat i 10 minuter hade jag redan skrattat och gråtit. Seriöst man gör verkligen det. Filmen var inte läskig, jag säger så om alla filmer men denna var verkligen inte det. Jag tkr att filmen var en blandning av skräck, komedi, drama och action. Om ni har sett den elr tänker titta på den så fattar ni ...

Huvudpersonen i filmen fick en förbannelse över sig och hon gjorde massa saker för att bli av med den och sen så säger en snubbe till henne att hon kunde ge förbannelsen till någon annan typ "Vem vill du skicka till helvetet?" och det fick mig att fundera, vem skulle jag skicka till helvetet?
Vem är det som jag önskar borde vara död? Det finns några som jag ogillar men inte hatar, hata är ett så starkt ord och att önska att nån skulle dö är för hemskt. Men vad skulle man göra om man fick en förbannelse och kunde ge dne till nån annan?
Jag vet vad jag skulle göra, jag skulle behålla förbannelsen, jag skulle offrat mig själv.
Vad skulle ni göra?

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall