måndag 12 oktober 2009

Join me! ^^

Jag har varit så dålig med att skriva i veckorna, jag vet inte vrf men det är väl för att jag är för trött. Jag kommer hem, äter lite, gör läxor, somnar och går upp vid typ 7 och duschar >__< sen äter jag igen och går och lägger mig. Ganska enformat liv man har, men det håller jag på att ändra på.

Jag har börjat gymma på måndagar nu, jag kan säga att det går sådär, jag har faktiskt bara gymmat 2 gånger ^^
Det känns inte som om jag hör hemma där direkt, men det blir nog bättre när jag gått där några gånger. Fast kanske någon rolig som vill joina mig? Varje måndag vid typ 2 tiden, kom och gymma med mig! så slipper jag känna mig så ensam O__O
Fast alla är ju så lata av sig >__< Funderar på att gymma på onsdag oxå, men tänk om det är jätte många där elr nåt. Pinsamt ju, jag som är så liten, tjock och svag.

Btw, jag har köpt en mössa! ;D
sov gott folks ^^

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall