tisdag 13 oktober 2009

Tv-seriers död

Alla tv-serier man ser på dör till slut, det blir överdrivet elr bara helt tråkigt. jag tittar på både Ugly Betty och Desperate housewife, men har innan tittat på Greys anatomy men slutade att titta på de för jag tröttnade och tyckte att det hände samma saker hela tiden. Och så har det börjat bli med Ugly Betty och Desperate housewife. Elr iaf Desperate housewife, men även fortsätter jag att titta för gillar ju det fortfarande. Men allt hamnar i samma spår till slut och Ugly Betty börjar faktiskt bli lite tråkigt. Det är inte så mkt om Marc längre elr lill-bögen. Det borde vara mer Marc i Ugly Betty tkr jag ^^

Kommer ihåg första säsongen man satt där och bara"MARC!" Vet inte vrf jag gillar honom antagligen är det för håret elr så är det för att han är bög. De flesta bögar är ganska roliga och man kan snacka om vad som helst med dom. Man skulle faktiskt vilja ha en bög kompis, det skulle vara lite kul ^^ nån som vill bli bög? haha skojar ^^

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall