onsdag 14 oktober 2009

Han vet inte vem han är


Tänk dig själv att vakna upp på sjukhuset utan att veta något. Inte vad du heter, vart du bor och inte ens om du är i rätt land.
Mamma visade mig att det stog i aftonbladet om en man som hade hittats i Malmö och behövde vård men han hade tappat minne. Han kommer inte ihåg någonting och han pratar engelska. Dom har tagit upp det nu på efterlys om denna mannen. Jag har några egna terorier om han och händelsen.

Mina terorier:
- Han är alkholist/knarkare som alltid är virrig och fick en stroke och glömmde bort allt.
- Han har gjort något dumt och han minns de, men för att slippa straff säger han att han inte har något minne.
- Han heter egenligen Lars-Örjan och kommer från Sverige, han bor i stockholm och brukar ofta vara på match.com. Och på helgerna är han ute och jaga sniglar.

Eh, jag tror inte så mkt på de sakerna men man kan ju gissa? Jag tror faktiskt att han kommer från Sverige. Men det märks.
Vad tror du?

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall