söndag 18 oktober 2009

Skräckpropp

Såg igår på South Park, och i det avsnittet fick Cartman en "humorpropp". Det betyder att man inte tycker att något är roligt, man typ tappar humorn. Och då tänkte jag, jag har fått en "skräckpropp". För jag blir aldrig rädd för skräck filmer elr rysare elr någonting. Visst jag kan bli rädd för saker, om nån hoppar fram och bara "buuu" och så blir jag rädd av andra saker, lite halv mesiga och konstiga saker ... men det tar vi en annan gång :D

Jag började titta på skräck väldigt tidigt och det ångrar jag, jag har blivit helt förstörd av det. Det är ju inte så att jag blir rädd för allt och tror att en psykopatiskt mördare ska hoppa på mig, utan jag blir inte rädd för skräck och ibland sitter jag och skrattar åt skräck O__O (nej jag är inte psykopat(inte vad jag vet iaf))
För en stund sedan såg jag en trailer på en skräck film som kommer snart på bio, och den heter Paranormal activity, jag är inte säker på vad den handlar om men det verkar ju vara om spöken och andar?
Jag letade faktiskt efter information om den men ist för att hitta något om filmen så hittade jag en blogg (tror jag). Hon som hade bloggen/saken hade sett trailen och hade börjat gråta av rädsla och då tänkte jag att den måste jag bara se!

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall