torsdag 22 oktober 2009

Min vecka i bild

Jag har inte hunnit med att sitta så mkt vid datan den här veckan, i måndags hade jag min sweet 16. Det betyder att jag hade 300 olika klänningar på mig och lipade för att jag inte fick en dyr rosa BMW (:
OR NOT! nej jag gillar faktiskt inte min födelsedag. För mig betyder min födelsedag massa ångest. Mamma och Astrid skulle ge mig en överraskning och dom hade ju snackat om det ett tag och så klart har jag mått as dåligt av det och haft ångest över det hela.
Överraskningen var en piercing så jag har ont i näsan just nu ;P Och så var det lite folk här så satt inte så mkt vid datan.
I tisdags somnade jag och sov i några timmar så hann inte sitta vid datan då heller och sen igår var jag hos tandläkaren och sen var jag och Tobbe på bio vi såg Bröllopsfotografen och den SÖG x'] tkr jag iaf ^^

Just de, måste bara säga att vi såg Alien vs monster, den var as bra x'] haha ni måste bara se den ^^
Men nu ska jag inte störa och jag vet att detta var ett flummigt inlägg ;P
Sov gott sen folket ^^

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall