söndag 25 oktober 2009

Tips om skräckfilmer

Nu är det halloween typ, elr snart ^^ Så nu tänkte jag tipsa er om skräck filmer, bra/dåliga/skräck/komedi/Klassiker (:

Scary Movie - Skräck/komedi som typ alla har sett, dom bästa är 1, 2 och 3'an (:
Trick r' treat - Skräck/komedi som handlar om halloween, den är ganska konstig men bra ^^
Fredagen den 13'e - Klassiker, alla har settg dom. Men tyvärr så suger dom ganska stort.
Scream - Också en skräck klassiker, de flesta har sett dom.
Freddy vs Jason - Gammal och dålig, men endå en klassiker.
Halloween - Här behöver man ju inte säga något >__<
Saw - Snart kommer den 6'e filmen och filmerna är fortfarande bra. Men det börjar bli lite enformigt. Och jag tkr att 4'an är den bästa ^^
The ring - Bra film, men enligt mig är det inte så mkt till skräck ^^ Och så klart är det en film som de flesta har sett (:
The uninvited - En drama/skräck, ganska bra men det bästa i hela filmen är slutet. Och det tänker jag inte avslöja ^^ så ni får helt enkelt se filmen (:
The haunting in connecticut - Den är mer sorglig, men den är väldigt bra och den är baserad på en sann historia.

Alla dom här filmerna är inte direkt "halloween" aktiga, men vissa är det. Dom som inte är det la jag till för att det är klassiker elr lite mer nyare filmer ^^ Vill inte bara ha med massa klassiker.
Sen går det massa skräck filmer på tv400 denna vecka bland annat
The omen, scary movie, fredagen den 13'e, jurtjyrkogården mm.

Happy halloween (6)

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall