söndag 6 september 2009

Utplåna burger king?


Jag som just hade börjat gilla burger king för dom hade vegetariskt, och nu gillar jag dom inte. Dom är lika dåliga som McDonalds. Tkr jag iaf.
Vi var ju på Liseberg igår och då tänkte vi äta på burger king så vi ställde oss i kön och så såg Tobbe att det stog på en skylt att det vegetariska var slut, så vi gick till en annan bruger king på Liseberg och ställde oss i kön. Vi fick stå i kön i typ 20-30 minuter elr nåt sånt och när vi kom fram så beställde Tobbe och sen skulle jag beställa och då sa hon
- Tyvärr det vegetariska är slut, men vill du ha en kyckling ist?
Men vadå blond!? Iofs äter vissa vegetarianer kyckling men hon kunde ju frågat vilken sorts vegetarian jag var och dom kunde ju gjort som på den andra, sätta upp en skylt där det står att det är slut!
Det var ganska segt faktiskt, men sen gick vi till ett texmex ställe som hade vegetarisk mat.
Och så klart får jag skuldkänslor för att jag är vegetarian tack vare henne! ;__;
Ja jag tkr faktiskt att det är henne's fel att jag var så trött i benen.
God service = sätt upp en skylt så alla ser vad som är slut!
Dålig service = Låter kunder vänta i 20-30 minuter för att sedan säga att det är slut -.-
Burger king har dålig service (iaf där jag var), utplåning? (a) ^^

Undra om man verkligen får skriva så här på bloggar? Det borde man ju få, det handlar ju om mitt liv och vad jag tänker ... Hmm men aja ska sova (:
God natt ^^

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall