torsdag 10 september 2009

Idol 2009

Nu sitter jag här igen framför datan med täcket runt om mig och massa papper. Kan knappt titta in i skärmen så jag kisar för att det inte ska göra så ont i huvet. Tror att Tobbe smittade mig lite mer igår, fast det var iofs mitt fel för att jag ville vara så nära honom x']

Men aja, nu har idol börjat och jag har redan skapat en uppfattning om idol 2009
- Juryn är elakare
- Många unga kommer vara med (16 åringar)
och ja det var nog det, men skulle lägga ut ett klipp från idol här innan men det gick inte, efter 15 minuter orkade jag inte förska igen så har skrivit detta inlägget 3 gånger nu>__< Fail
Men ist lägger jag ut en länk till videon som ni kan gå in och titta på, för er som missade Jonathan och Martin giår elr ni som vill se det igen här är länken

http://www.youtube.com/watch?v=m0OgIzDerwQ

"m-men jag är så bra på guitar hero.."

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall