torsdag 3 september 2009

Live your dreams!

En gång var det en som sa till mig att jag skulle kunna bli fotomodell, så jag började ta massa kort och så men det gick inte så bra.
Sen så var det en som sa att jag skulle kunna bli konstnär men det var ju inte heller så lyckat. Till sist sa en klok person till mig "Agnes, du kan bli vad du vill" och det kunde jag..

Det var faktiskt en sann historia.
Man kan tydligen bli vad man vill bara man verkligen vill de. Så jag undrar, hur tänker alla dom här som knarkar, super och så?
Jag skulle faktiskt vilja hjälpa dom, menar det är synd om dom ju. Kanske inte är så lätt att hjälpa dom för dom är ju beroende av det där. Men man kan ju försöka? kan ju starta ett företag så dom får hjälp, haha elr nåt sånt.

Något som jag tkr är viktigt att komma ihåg här i livet, LIVE YOUR DREAMS! inget är omöjligt.
Men sov gott folks ^^

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall