tisdag 1 september 2009

Buss = weird

Att åka buss blir mer konstigare och konstigare, som imorse när jag stod vid hållplatsen och så kom bussen och jag gick ju lite fram, tog fram busskortet och var beredd på att gå på bussen direkt för att få en bra plats. Och så åkte den bara förbi! han kunde ju stannat?
Så fick ta buss nr 2 ist och jag visste ju inte om den gick till Brinell elr inte och så klart orkade jag inte gå till skolan så jag satt och hoppades på att den gick till Brinell men de gjorde den inte. Så fick gå av vid Norråsa och gå till Brinell -.- lyckad morgon elr vadå?
Jag vet jag är lat x']

Och en till konstig sak som hände idag fast på bussen. Åkte från Nässjö till Eksjö och sen till Anneberg ,hängde med Tobbe till Eksjö, vad kan jag säga? jag är kär. Men iaf när jag satt på bussen så gick det på en ja mörk kille med afro typ x'] skit häftigt!
Men hela buss resan så vände han sig om och tittade på mig och sen när jag gick av så vinkade han till mig, så jag vinkade tillbax x']
Har aldrig sett människan innan, men det är ju trevligt att folk hejar på en ^^ haha min nya bästis ;P
Är man känd så är man det (fast är ju inte känd så ;__;)
Dewa mata folks (:

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall