fredag 18 september 2009

Ångest

Idag bytte Tobbe skola så nu går han på el i eksjö :/ det kommer bli jätte tomt utan honom och hela klassen kommer nog sakna honom, iaf jag.
Men efter att vi hade käkat i skolan så lämnade han in sina böcker och skit och sen behövde han ju inte vara med mer så han gick till stan och jag sa till honom att han inte kan sitta på stan i 2 timmar men det kunde han tydligen -.-
Efter skolan så hängde han med mig hem och helt plötsligt tog han fram ett paket till mig, så klart fattade jag ingenting men han ville ge mig nåt för att han bytte skola. Gulligt ^^
Men jag hatar att få presenter av folk jag får ångest, man kan säga att jag fick värsta cp ångest >__< men det kan man ju förstå han köpte Zelda twilight princess till wii för 600 spänn! O__O
Så jag måste komma på nåt väldigt bra att ge honom i födelsedags present.

Men tänk hur våra barn kommer att bli, Tobbe har beslutångest så han ha ångest innan vi köper nåt och jag har det efter vi har köpt de O__o Våra barn kommer ha ångest hela tiden + bacillskräck x']
Men aja det blir nog bra... Men nu ska jag sova har suttit och nördat Zelda ett tag nu så ^^
Men godnatt, elr för dom i Kina godmorgon ^^

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall