lördag 19 september 2009

Aliens och ovanliga fenomen?

Är det bara jag elr handlar allt just nu om aliens och ovanliga fenomen?
Nu den senaste tiden har det varit mkt om sånt på nyheterna, elr iaf aftonbladet.se. Lite överdrivet mkt faktiskt

Första bilden är på det nyaste som har hänt elr "upptäckts" kanske man ska säga och det är på ja en .... sak >__<

Är detta en alien? nej så klart inte! det är la en naken sengångare? elr en halloween dräkt?
Lite för tidigt för halloween då men men, det är ju bättre att vara för tidig än för sen (:



Nästa bild är på "alien bebisen" som hittades i Mexico


Tkr ni att det ser ut som en alien bebis? det tkr inte jag, det ser ut som en blandning av en apa och ödla för 300 år sedan.
Apan var säkert otrogen med en ödla, men vad tänkte hon på egentligen? som om inte henne's man skulle märka att hon varit otrogen med en ödla, fast hon kanske tyckte att henne's man var för dum för att märka det O__o

Sen kommer en bild på det omtalade "x'et" elr "ufot"



Ett ord räcker för den här bilden, FEJK


Och den sista bilden, på det som sägs vara Nessie.


En båt elr Nessie? Ser mer ut som en sperma tkr jag O__o elr en fisk x'] fast det skulle inte vara så stort, men det är la en ubåt elr nåt sånt.




Men tänk om det verkligen är verkliga? isf vrf dyker allt upp just nu egentligen?
Kanske är så att vi kommer få veta alla de här sakerna när världen är på väg att gå under, isf kommer världen att gå under snart. Men tydligen så ska världen gå under 2012 tror jag att det var.
Aja nu börjar filmen som jag tittar på igen ^^ dewa mata

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall