söndag 20 september 2009

Trollkarlens hemligheter

Tittade lite på Trollkarlens hemligheter innan, för typ nån timme sen. Och då började jag fundera på vissa saker
som vem är han med masken egentligen?
Jag tror att han egentligen är en tönt som blev mobbad i skolan och sen blev bög för att alla tjejer nobbade honom. Man vet ju aldrig man får ju inte reda på det fast det kanske står på någon sida?
Och sen en annan sak jag tänkte på vart får dom tag i alla tjejer? det är ju olika tjejer hela tiden, antagligen är de modeller för de är aneroxia smala elr så har dom tagit dom från en strippklubb, för dom verkar ju tror att det är ett stripp program, dom har ju knappt några kläder på sig O__o
Och vrf kan inte nån sån här "trollkar" trolla bort en tjock tjej? som väger 200 kg >__<
Fast hur skulle dom kunna trolla bort henne? får la uppfinna ett super bantningspiller, dom tar det och "POFF" så blir dom smala.
Men skulle vara lite mer roligt med tjocka assistenter osv >__< elr kanske nån gammal tant som knappt kan röra sig haha det skulle vara nåt.

Men jag ska sova snart, har jag tänkt men det kommer inte bli så -.- Fast har egenltigen ingen lust att gå till skolan imorn.. Tobbe är ju inte där :/
Men ja godnatt då ^^

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall