tisdag 15 september 2009

Hej, jag har gröna fingrar O_o

Har haft ont i huvet hela dagen så skippade sista lektionen och den var ganska lång, typ 1 timme och 20 minuter? haha jag vet inte -.-

Men iaf, jag har gröna fingrar och då menar jag gröna fingrar O__o
På första lektionen idag så tyckte jag att mina fingrar såg lite smutsiga ut så satt ett bra tag och tittade på dom, jag borde har sett ganska dum ut när jag satt och tittade på dom.
Sen på matten så såg Tobbe att jag hade lite smutsiga fingrar fast det var inte smuts utan ja jag vet inte vad det var men mina fingrar var gröna x']
Så jag gick till skolsköterskan och skulle be om en alvedon så jag skulle kunna klara av hela dagen och då visade jag henne fingrarna, elr rättare sagt jag sa
- Just de, jag har gröna fingrar
henne's ansiksuttryck sa verkligen "whaaaaat?", synd att hon inte sa det :/
Men jag är inte helt säker på vrf dom blev gröna men nu ser dom faktiskt normala ut :D men det var nåt om blodcirkulation? och att jag frös? elr så håller jag på att bli Hulken female ^^
Men ja det var nog allt, nu ska jag ta en alvedon (intressant att veta) och sen vila,
ses

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall