tisdag 4 augusti 2009

Störmoment på youtube

Vissa på youtube är enormt störande, och då menar jag inte alla fjortisar med deras videobloggar som ingen bryr sig om för att det enda dom säger är "aaah", "asså" och "tiiep", utan dom där killarna som sitter framför en kamera, säger massa random saker och ser helt gay ut.
Om ni inte fattar vilka jag menar så är de Shane Dawson, Supermac18 och Fred.

Fred är nog den som är mest känd av dom, han snackar mkt om sin mamma, och nån tjej kompis som inte verkar gilla honom för att han är mobbad (: och han anänvder "chipmunk" röst. ni vet sån där pipig störande, i alla videos. Ja gå in på den här länken så fattar ni ... http://www.youtube.com/watch?v=lMXiIQlcIo4&feature=fvsr
Förlåt, men vem bryr sig om hans mamma? O__o

Sen har vi oxå Shane Dawson, han är enligt mig lite rolig ibland. Fast ibland blir vissa saker lite överdrivet. Tyvärr. I han's videos handlar det ofta om sex, och ibland tror jag att han är bög. Men jag känner honom inte så jag ska ju inte säga nåt. Och det han gör i slutet när han säger hejdå, det är bara .... konstigt. Gå in på denna länken och titta på honom så får ni dömma själv.
http://www.youtube.com/watch?v=_-9newmQSqg&feature=related

Sist men inte minst, elr kanske minst Supemac18. Lite som Fred men utan pipig röst ^^ Fast han sjunger ... x'] han är enligt mig lite bögig och fjantig. Ja mer kan jag inte säga, döm själva
http://www.youtube.com/watch?v=KergPNByFIE

Nu tror ni säkert att jag sitter och klaga på allt och alla, men jag tkr faktiskt att dom är lite störig. och vem vet det kanske sitter nån och skriver om att jag är ett störmoment?
- "Ni vet hon där som heter PangPangis.blogspot.com och kallar henne PangPang? Hon är jätte störig, och när hon säger hejdå brukar hon skriva på japanska elr så ibland, jätte konstigt O__o"
haha ^^ men aja,
dewa mata folket (:

1 kommentarer:

omenpojke sa...

HAHAHAHAA!!!!!!
Sorry men jag tyckte att det var skitkul! :D
HAHA xD

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall