onsdag 12 augusti 2009

Precis


Nu har jag varit i stan och köpt nästan allt som jag skulle köpa förutom väska :/
Det finns typ inga väskor i Nässjö, det är lågt ;P Men iaf så ska jag leka lite fjortis nu och skriva allt jag köpte, ifall ni inte ser allt på bilden.
Jag köpte:
jeansleggings
4 strumpor
en svart T-shirt
10 kollegeblock (linjer)
ett kollegeblock (rutor)
en kalender med giraffer på x'] haha
överstrykningspennor i massa färger
en stiftpenna och en bläck penna
gem
sudd
stift
och en mapp sak x'] det gröna på bilden, vet inte vad det heter men det är massa mappar i den kan man säga. Väldigt bra och ha om han har massa papper ^^

Ja det böev ganska mkt som jag köpte, och måste bara säga haha detta är ganska kul. När vi stod i en affär var det en tjej med barnvagn som snackade med en annan tjej, och tjejen med barnvagnen sa hela tiden "precis" x']
Det enda hon sa var: "aaah precis, skit snyggt precis. Ja precis. Jaha precis"
menar orka säga "precis" i varje mening
- precis
x']
Nu har jag inte så mkt att säga så,
dewa mata folket (:

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall