torsdag 13 augusti 2009

Romantisk resturang?

Romantisk resturang i Eksjö , finns verkligen inte. Idag skulle jag och Tobbe gå ut och äta på nån fin romantisk resturang och såklart så finns det inte nån sån resturang i Eksjö O__o
Men så skulle vi ju äta ute endå, och vi kunde inte bestämma oss för det finns ju jätte många resturanger i Eksjö O__O
iofs kunde vi ju gått till Babylon men det är nog det minst romantiska stället ^^ Så efter en stund bestämmde vi oss för att äta på Tokyo.
Aldrig ätit där innan men det var gott förutom att jag kanske skulle tagit en annan sås, jag tog soja sås och fick lite ont i magen av den x'] men aja
gott var det iaf. Och dom på Tokyo bjöd oss på dricka ^^ haha snällt, sparade ju 15 kr då ;P
Men tkr faktiskt att Eksjö borde skaffa en Romantisk resturang, om man är på dejt vill man ju liksom inte sitta på Babylon direkt. Kan se framför mig 2 personer snacka x']

- Jag ska på dejt :D
- Jaha vad trevligt,
- Ja, vi ska äta en romantisk middag
- Okej, vart ska ni äta då?
- På Babylon
- där ser man ....

väldigt romantiskt x']
Men jag föreslår att äta på Tokyo det är fint och japanskt där så (: haha
dewa mata ;D

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall