måndag 17 augusti 2009

Sista dagen och tatueringar.

Sista dagen på sommarlovet, känns lite konstigt faktiskt. Har ju inte varit så mkt sommar i år tkr jag men men. Imorn börjar man på Brinell och så klart är man ju lite nervös, och faktiskt rädd. Det är inte så att jag är rädd för skolan men jag är rädd att jag och Tobbe inte hamnar i samma klass. Dom har tydligen delat upp hp i 2 klasser. Så man får hoppas på det bästa och om vi inte hamnar i samma klass så tänker jag byta elr så får han byta ^^
Men jag hoppas verkligen att vi hamnar i samma klass men det borde vi la? Vi båda kommer ju från Prästängen så ....

Men vad gör man sista dagen på sommarlovet? jag kan säga att jag gör inte ett enda piss ^^
Fast idag ha jag målat en tatuering till Brinkhammar på datan, blev faktiskt nöjd med den, den ser så gullig ut x']
Och när jag endå snackar om tatueringar så kan jag ju oxå säga att jag har märkt att alla tatuerar sig O__O
Menar Anton har just tatuerat sig, Fidde oxå, Brinkhammar ska, Astrid har, Benny oxå, Mamma snackar om de, ja och en massa fler. O__O

Men aja
Dewa mata folket

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall