tisdag 18 augusti 2009

HpA09

Var ganska speedad idag när jag vaknade, och det beror på att jag hade svårt att sova igår kväll. Man kan säga att jag var nervös och rädd >__<
Men när vi satt i aulan och dom skulle ropa upp första Hp klassen, alltså HpA09, så satt jag och skakade som en idiot x']
När dom ropade upp mitt namn så kändes det tomt, att bara lämna Tobbe där. Men efter en stund ropade dom upp honom med, så vi kom ju i samma klass. Blev jätte glad att vi kom i samma klass ^^
I vår klass är vi bara 14 men jag kommer endå inte ihåg alla namn och jag känner typ ingen där förutom Tobbe. Men hoppas att jag lär känna lite roligt folk snart ^^

Skåpen på Brinell är nästan omöjliga att få upp första gången, beskrivningen är krånglig men efter ett tag så fattar man .. lite iaf x'] Vi har ju sånna där koder på våra skåp och jag kommer faktiskt inte ihåg min kod men tror att det var nåt med 40?
Jag ville ha ett prickigt skåp men fick ett vitt överskåp ist, men det duger :D fast kommer nog inte använda det så mkt ;P haha

Hoppas ni andra har haft det bra och slipper koder och krånglig beskrivning för att få upp ett skåp
dewa mata (:

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall