fredag 21 augusti 2009

Lära känna saker O__O

Nu har jag gått 4 dagar i skolan det känns lite konstigt men man vänjer sig nog snart. Hoppas jag.
De har dagarna har vi mest haft massa "lära känna" saker, och det är faktiskt väldigt bra. Vi hade ju inte så i 7'an, vrf inte egentligen? Det är faktiskt jätte bra, men så tänker tydligen inte Prästängen fast de kanske inte är bara prästängen som det är så. Det är nog så på alla grundskolor. Det borde dom ändra på, MER LÄRA KÄNNA SAKER!!
Jag behöver egentligen inte säga så men tkr verkligen att det borde vara så. För kommer ihåg när jag började 7'an, det var jätte jobbigt och man var typ rädd och nervös men efter några månader så gick det bättre. På gymnasiet är det helt annorlunda, nu efter 4 dagar så börjar det kännas bättre med dom i klassen, känner dom inte helt än men lite. 1 sak vet jag om alla i vår klass och det är att vi gillar pizza ^^
Flum och pizza klassen >__<

Och jag har faktiskt inte så ont i näsan längre, det gör fortfarande ont men det är mkt bättre det var nog Tobbe's mirakel puss (:
För er som inte vet så dunkade jag näsan i väggen här om natten, vet inte vrf men jag kanske tyckte det var kul? iaf gör det ont (: men nu tack vare Tobbe's mirakel puss så är det bättre ;D

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall