lördag 22 augusti 2009

Förhållanden på medeltiden?

Läste här om dan att de skulle finnas små tunna platt skärmar i tidningen för reklam, alltså som reklamen på tv fast i tidningen. Om ni inte fattar vad jag menar så titta på Harry potter! ;P
Iaf tkr jag att det är väldigt häftigt men endå väldigt onödigt, menar vrf kommer dom inte med några bra uppfinningar? typ som bärbar toa elr en tidsmaskin?

När jag var liten så ville jag åka till framtiden och leka med framtids leksaker och sånt men nu vill jag åka bak i tiden till medeltiden elr nåt. Vill veta hur deras förhållande var.
Jag tror inte att dom hade giftemål och tror inte att dom var kära. Det var nog typ
- jag har kännt dig ett tag nu, vi är lika gammla. Du är kvinna jag är man, ska vi skaffa barn?
- visst!
Ingen kärlek där inte :/ dom borde vara jätte deprimerade, fast dom kanske inte hade den känslan heller? Jag sa till Astrid innan idag att jag undrade hur deras förhållanden såg ut och då sa hon att det säkert gick att söka på. Men hur vet dom att det var så isf? Dom levde ju inte då.
Om dom inte har släktningar som har sagt det, alltså från den tiden. Hmmmm ja skit i det där sista jag skrev >__<
Men världen behöver uppfinna lite nödvädiga saker tkr jag

Dewa mata alla (:

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall