onsdag 26 augusti 2009

Oranga byxor!

Jag och Tobbe fick helt plötsligt ryck idag och åkte till Jönköping för att fika. Och när vi kom till Jönköping så var det massa folk där, alltså på ett ställe x'] men iaf, det var musik, dans, båtar och de flesta hade oranga byxor. Vrf hade dom det? Jag vill oxå ha det. Det såg ganska fult och töntigt ut med ändå coolt ut. Undra vad dom hade fått tag på byxorna? och vad var det för spec i Jönköping? Hmm ja nåt var det iaf.
Jag vill verkligen ha dom där byxorna ...
men vi tittade inte bara på oranga byxor i Jönköping vi skulle faktiskt fika, så vi gick igenom gammla stan? ni får ursäkta jag hittar inget i Jönköping direkt -.-'
Men det var inte så enkelt att hitta ett bra fik där, det fanns ju inte princess. Elr inte där vi var. men nog om det.

Och ni får förlåta mig att jag inte har skrivit på ett tag, men nu har ju skolan börjat och jag tänker inte så mkt just nu. Hela mitt huvud är typ tomt, okej det finns la en hjärna där inne någonstans men ni fattar.
Jag springer inte på en grön äng med massa blommor utan jag sitter i det tomma intet och väntar på ingenting.

Snart är det dags för sängen så
god natt folket ^^

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall