fredag 28 augusti 2009

Svårt val

Nångång i livet får vi ett elr flera svåra val. Att välja gymnasium är ett svårt val som vi kan stöta på här i livet, och för vissa är det svårare t.ex. dom som har beslutsångest.

Som de flesta redan vet och har märkt så har jag och Tobbe börjat på handel i Nässjö, men han's kompisar har börjat på el i Eksjö. Så de senaste dagarna har han funderat på att byta till killarna ist. Och såklart har han beslutsångest så för han är det väldigt svårt att välja, när jag ska välja mellan 2 saker så är det bara 2 saker men när han ska välja mellan 2 saker så är det 100 olika saker typ. Vad jag har fattat iaf x']
Men han har fått välja mellan mig och killarna, och han valde mig. Alltså att stanna kvar på handel i Nässjö. Han har kommit på att han vill bli polis och det är bra, Sverige behöver lite vättiga poliser tkr jag.
Men en sak jag tänkte på lite innan, ja detta är lite snuskigt men ibland måste man ju vara lite pervers, får man använda handbojorna i ja sängen? Jag har ett par men man får upp dom ganska lätt (om man inte heter Agnes)

trevlig helg (:

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall