torsdag 16 juli 2009

My bloody valentine 3D <3 :D

Såg filmen My bloody valentine 3D igår och vill bara säga att den var as bra! :D
Men dock blev jag lite besviken, dom sa att det skulle vara jätte blodigt men det var det inte! O__o
Det var mest dom i filmen som tjafsade om deras förhållande och om det som hände för 10 år sedan. Jag menar 10 år sedan!! Jag bryr mig inte ens om vad jag gjorde för 10 år sedan.
Elr jag kommer inte ihåg rättare sagt.... eeeh ne...
Men det var lite grymt att få en halv käke flygande mot sig x']
En sak som störde mig så enormt mkt i filmen var den där delen med den nakna tjejen O__o
Av nån konstig och pervers annledning så har dom oftast sex i skräck filmer, och man brukar ju inte få se så mkt. Det är jag väldigt tacksam över!
man brukar ibland få se brösten, och det är inte så trevligt men i denna filmen fick man se allt, och då menar jag ALLT!
alltså på henne :S
Dom kunde tydligen inte dölja nåt utan hon skulle vara helt naken, och så sprang hon ut efter en kille och hon var helt naken. Jag satt och skrek åt data skärmen

- Men för piiiip din piiip pip ta på dig kläder för i pip! Jag vill inte se din pip piiip och dina pip bröst! Ta på dig kläder för pip, jag tror att han kan vänta några sekunder innan han mördar dig!
Jag hoppas du blir pip av en get!!

haha, och det där är bara lite av det jag sa O__o
om ni undrar vrf det står pip så är det för att vissa av orden är väldig fula x']
Men filmen var jätte bra, jag tkr verklgen att ni ska se den. Och när den kommer ut på dvd så ska jag köpa den :D <3

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall