lördag 18 juli 2009

Kärlek och bio

Att vakna vid sidan av dig är nog det finaste som finns. Att kyssa dig länge och passionerat i mörkret är ett bevis på kärlek. och att ligga tänt intill dig och lyssna på dina hjärtslag är det mysigaste som finns. Jag vill att det alltid är du och jag <3

Så nu har jag förklarat min natt ^^
Jag och Tobbe var på bio igår och såg Harry potter och halvblods prinsen, ensamma denna gången. Vi har varit tsm i 7 månader och detta var första gången vi var på bio ensamma :D
Alltså bara han och jag, utan hans kompisar osv.
Det är inget fel på hans kompisar, dom är ganska okej, lite speciella men det är ju alla ibland ^^
Filmen var rätt så hmmm udda x']
Det kändes inte som harry potter alls. Men efter filmen så hängde Tobbe med mig hem och sov över. Det var jätte länge sen nu vi sov, och det var jätte mys (:

Detta är lite ointressant men jag vill bara att ni ska lida lite med mig, haha..
Jag har fått en blåsa och skoskav på hälen. 2 i 1 typ x']
Tack för dom här minutrarna (haha vad fult det låter)
nu ska jag inte uppehålla er mer
Dewa mata (:

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall