onsdag 15 juli 2009

Hej och förlåt

Jag vill bara säga hej och förlåt x']
Har ju inte skrivit på ett tag, känner mig lite som en dissare :/
Men jag har inte mått så bra, haft ont i huvet, kroppen och massa sånt där så har varit väldigt trött. Men nu skriver jag igen ^^ haha

Den här veckan har det inte hänt så jätte mkt, var hos Emelie i måndags, det var roligt^^ synd bara att Mara inte kunde hänga med. Och sen har jag fått en ny kusin som heter Melker ;D
Det låter lite som mjölk ju O__O Melker... Mjölk, mjölker x']
Sen har det inte hänt så mkt.

Ska försöka börja äta frukost, mat, kvällsmat. Ja sånt där som jag oftast inte äter elr äter fast på udda tider O__o
Jag säger att jag mår bra av hur jag äter, men det gör jag ju inte. har ju mått skit ett tag nu. Jag har haft att det isar i armarn O__O helt skumt

Vill att svullo ska bli fetare, tänker på om det inte är nåt, kanske inte blev nåt trotts att dom hade 7000 gånger? Och nu är det ju bara 1 vecka kvar. Det återstå att se
Men nu ska jag antagligen titta på My bloody valentine 3D och käka meloner ^^ haha

Dewa mata folket (:

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall