lördag 11 juli 2009

Långt bort härifrån.

"Ibland är det bara för mkt för mig, ibland är det bara ett fel.
Ibland är det bara för mkt för mig, ibland är det bara ett fel
Skulle vart någonting på någon helt annan plats, skulle vart någon helt annan stans.
Ett rymdskepp elr båt, taxi elr tåg vad som helst bara bort härifrån.
För ibland är det bara för mkt för mig, ibland är det bara ett fel.
Ibland är det bara för mkt för mig, ibland är det bara ett fel.
Just nu, just idag, just i denna sekund har jag just, just jag fått nog.
Jag ska lämna denna hålan med blåljusen på.
Jag ska långt, så långt bort som det går"

Texten stämmer in väldigt bra just nu, jag är trött på det här stället. Jag vill bort härifrån, åka någonstans. Jag vill inte åka iväg med min familj, jag vill helst ha roligt. HAHA förlåt ;P
Men skulle vilja åka iväg, ensam elr med nån, nån kompis elr med Tobbe.
Jag vill inte bara vara på ett ställe, jag vill åka runt. Ta mig fram på egen hand. Se världen med andra ögon.
Fast jag har sett världen med andra ögon, på andra sätt, för många gånger ....
Men jag menar på ett bra sätt. Vill veta hur det är att leva dag för dag. Alltså utan att vara instängd. Jag vill helst ha ett eget liv. Känns inte som om jag har det här. Min familj gör så jag känner mig instängd. Vill leva så som jag vill. Dag för dag, med Tobbe. <3

Men det kan jag ju bara drömma om, kan knappt gå utanför dörren, för då ska mamma veta exakt vad jag ska göra osv osv osv -.-''
innan jag tråkar ut er ännu mer
Dewa mata ;P

0 kommentarer:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Aussiegall